Bestelinformatie

Bestellen

In onze webwinkel maak je een keuze. Bepaal het aantal flessen en of je er nog iets bij wilt bestellen. Heb je de winkelmand gevuld? Dan kun je veilig afrekenen via Ideal, Paypal of zelf overmaken. Je ontvangt na de betaling een bevestiging in je mailbox en binnen een paar dagen je TapnGo flessen.

Tip: je betaalt maar 1x verzendkosten als je meerdere flessen tegelijk besteld. Komt je bedrag boven de € 30,- uit? Dan betalen wij de verzendkosten.

Betalen

iDeal
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank (zoals de e-dentifier). Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Meer informatie over iDEAL

Paypal
Met behulp van Paypal kan er een betaling worden gedaan via een e-mailadres van de ontvanger met behulp van een creditcard, bankrekening of ontvangen geld op de account. Meer informatie over Paypal en het aanmaken van een account

Overmaken
tapngo_overmakenKies je voor overmaken, dan doe je zelf de overboeking door het bedrag over te maken op het rekeningnummer van Stichting Mollie (ons betaalsysteem). Na het klikken op ‘Bestelling plaatsen’ ontvangt u de betaalgegevens. Zodra het bedrag is overgemaakt, worden de flessen binnen enkele dagen bezorgd. Deze betaalmethode is vertrouwd, maar vaak langzamer dan iDEAL en Paypal.

Bezorgen

TapnGo maakt gebruik van de bezorgdienst DHL FOR You. Zodra je bestelling bij ons binnen is, wordt deze verwerkt en verzonden via DHL FOR YOU. De afhandeling inclusief verzending duurt gemiddeld 2 tot 4 werkdagen. Zodra je betaling binnen is, wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verwerkt.

Hoe laat wordt mijn pakje op een (huis)adres bezorgd?
DHL for You bezorgt meestal tussen 12.00 en 18.00 uur. In geval van ‘niet thuis’ kan het voorkomen dat onze chauffeur het ’s avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert.

Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd?
Als de geadresseerde niet thuis is op het moment van aflevering en de bezorger kan het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laat hij een bericht achter en probeert hij het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kan het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afgeleverd worden of wordt het pakje geweigerd, dan krijgt TapnGo het pakje terug (of het gaat naar het opgegeven alternatieve ophaaladres). We brengen hiervoor geen aanvullende kosten in rekening.

TapnGo probeert zoveel mogelijk duurzaam om te gaan met verpakkingsmateriaal om het milieu te sparen. Daarom gebruiken we gerecycled karton en regelmatig gebruikte kartonnen dozen voor de verzending van de bestellingen.

Retour sturen

Ongebruikte artikelen kun je binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 14 dagen na ontvangst terug in een deugdelijke verpakking. Meld bij de retourzending het ordernummer, rekeningnummer en de reden van retour, zodat restitutie van het bedrag zo spoedig mogelijk kan plaatsvinden. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.

Niet in orde / defect

Ondanks de hoge kwaliteit van onze artikelen, kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. Laat ons binnen 14 dagen na ontvangst per e-mail weten wat er niet in orde. Wij zoeken dan samen met jou naar een passende oplossing.

Algemene voorwaarden

Lees hier de algemene voorwaarden